تجارب یک غرفه ساز

همه آنچه که در نمایشگاه ها باید به کار بگیرید تا بیشترین نتیجه را در بر داشته باشد با هم می آموزیم

تجارب یک غرفه ساز

همه آنچه که در نمایشگاه ها باید به کار بگیرید تا بیشترین نتیجه را در بر داشته باشد با هم می آموزیم

مصالح و متریال به کار رفته در غرفه سازی

ساختمان غرفه در اصل همان بدنه غرفه نمایشگاهی است که شاید در نگاه نخست همه غرفه‌ها از یک جنس باشند اما در واقع چند نوع خاص برای مصالح غرفه سازی وجود دارد.

غرفه‌های پیش ساخته

در این روش از قطعات پیش‌ساخته آلومینیومی یا فولادی و پانل‌های متفاوت، با طرح‌های ویژه برای ساخت غرفه استفاده می‌شود. امروزه باتوجه به رشد صنعت غرفه‌سازی نمایشگاهی و متنوع شدن قطعات تولیدی و امکان اجرای طرح‌های مختلف، در بیشتر نمایشگاه‌ها  از مصالح غرفه سازی از این دست استفاده می‌شود.

غرفه‌های استاندارد

در برگزاری اغلب نمایشگاه‌ها با غرفه‌هایی از این دست سروکار داریم که به‌صورت مشابه با توجه به درخواست شرکت‌کنندگان به آنان واگذار می‌شود تا شرکت‌کنندگان در آن فضا کالاهای خود را به نمایش بگذارند هزینه‌های طراحی و ساخت این غرفه‌ها به مراتب کمتر از غرفه‌هایی است که برای اهداف خاص طراحی شده‌اند.

غرفه‌های خاص و ترکیبی

بهترین نوع غرفه برای جلب مخاطبان، سهولت طراحی و همچنین سهولت پیاده‌سازی همین دسته از غرفه‌ها هستند که با همکاری  شرکت های غرفه سازی می توانید به بهترین نحو طراحی و اجرا نمایید. غرفه‌های ترکیبی از مصالح سنتی و پیش‌ساخته در کنار هم بهره می‌برند، به همین دلیل پیاده‌سازی آنها در چند ساعت انجام می‌شود و طراح نیز به راحتی می‌تواند هر شکلی که بخواهد به غرفه بدهد. در غرفه‌های خاص و ترکیبی به طور معمول از بخش‌های شیشه‌ای برای جذابیت بیشتر استفاده می‌شود.

غرفه‌های سنتی

بسیاری از افرادی که در غرفه‌ها قدم می‌زنند احساس می‌کنند غرفه‌ها به روش سنتی ساخته شده‌اند چراکه در این روش از مصالح و مواد سنتی مانند نئوپان، چوب و… برای ساخت غرفه استفاده می‌شود؛ این در حالی است که غرفه‌های نمایشگاهی در گذشته بیشتر به این صورت بودند و در حال حاضر به صورت خاص و ترکیبی ساخته می‌شوند.

منبع

 

 

 

 

 

 

 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد